Projecteren van liederen en teksten

Wij verzorgen iedere kerkdienst (de reguliere erediensten en eventuele andere diensten) de power-pointpresentatie. Daarop is onder andere de liturgie van de desbetreffende dienst te volgen. Ook projecteren we alle liederen en teksten uit de Bijbel.

De PowerPointpresentatie gebruiken we verder als ondersteuning bij de preek (hoofdpunten uit de preek en soms illustraties). Natuurlijk kan de PowerPointpresentatie ook worden ingezet om informatie te geven over projecten in de gemeente, goede doelen (waarvoor wordt gecollecteerd) en andere belangrijke informatie voor de hele gemeente.

Naast het beamteam is er ook een team van gemeente leden die zorgen voor de aansturing van de camera en de microfoons. Al onze kerkdiensten zijn via kerkdienstgemist.nl te volgen via internet.